Departe de oameni in Muntii Vrancei de Anul Nou

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/departe-de-oameni-in-muntii-vrancei-de-anul-nou/


5 responses to “Departe de oameni in Muntii Vrancei de Anul Nou

  • andrei badea

    Zău de nu m-aș urca din nou pe panta aia, acum e vară, am altă aderență! :))

  • Lepsa

    link-ul cu articolul dvs este acum vizibil pe site-ul statiunii Lepsa, la sectiunea marturii:
    http://lepsa.ro/marturii/

  • Ioan Stoenică

    Tre sa ajung si eu pe Coza cand e zapada – dar neaparat si pe golul Cozei, de unde sunt cele mai tari privelisti! Am dormit si eu 2 nopti la cantonul cel micut, in excursii diferite – e pacat ca l-au incuiat, dar nenea care se ocupa de el se plangea ca au lasat ciobanii vacile in interior. Dragut si biletul pe care l-ati lasat.

    Cand am auzit de ratacirea din saua geamana ma gandeam cat de important e sa stii traseul sau sa ai descrierea lui cu tine (care sa spuna ca se merge pe malul din dreapta al vaii, pe sub padure). Marcaje nu prea aveam pe ce sa punem si clar, traseele nu au fost marcate cu gandul la situatii din astea limita.

    Iar faza de la Stramptura m-a facut si pe mine sa rad – dar arata destul de bine de ce nu e bine sa te abati de la traseele marcate 😀

  • Adriana

    Poate sunteti interesati de castigarea unei frontale Vango, click pe Adriana pentru mai multe info.

  • Marian

    Data viitoare apelati cu incredere la jandarmii montani. Sunt prezenti mereu in zona! Numarul sefului postului montan Lepsa este 0744834124

Leave a comment