N-am chelit!

Azi noapte am visat ca m-am dus la culcare si a 2-a zi m-am trezit chel. Dar nu complet ci cu o chelie circulara de toata frumusetea. Si eram disperat, nu-mi venea sa cred ce mi s-a intamplat. Intrasem in depresie. Nu reuseam sa ma impac cu ideea.  M-am ras in cap sa fie totul uniform dar in foarte scurt timp crestea la loc. Era un blestem.

De multe ori am incercat sa-mi imaginez cum as arata cu chelie, dar acum totul parea atat de real incat  m-am trezit speriat si transpirat si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi caut chelia. N-am reusit sa o gasesc si am adormit din nou linistit. Mereu mi-a fost teama de alopecie…

Astept urmatorul vis in care ma voi trezi pletos. Oricum nu va fi la fel de socant ca azi noapte pentru ca nu m-ar derajna la fel de tare pletele si pentru ele exista frizer


4 responses to “N-am chelit!

Leave a Reply

