Facultate, te iubesc !

Astazi am avut o zi minunata. Am stat la facultate de la 10 pana aproape de 18  si in tot acest timp am facut propriu-zis cam doua ore.

Am avut engleza doua ore, insa mereu ne tine mai putin ca terminam mai repede ce avem de facut. Dupa engleza urma un curs la o materie pe care am inceput-o acum in semestrul 2 si am vrut sa stau sa vad cu cine fac si cam ce se intampla acolo.

In orar aparea o fereastra de doua ore intre engleza si acest curs asa ca nu m-am mai dus la camin si m-am plimbat putin prin oras. Am ajuns la facultate, m-am dus in aula ca acolo scria in orar ca se tine cursul si am asteptat. La un moment dat vine o duduie care incepe sa tipe la noi ca ea are curs cu 300 de studenti si trebuie sa se inghesuie intr-o sala de 120 de locuri pe cand noi suntem o mana de oameni si ocupam aula, de parca noi am facut orarul si tot noi am stabilit salile de curs. Suntem nevoiti ne mutam in sala mai mica si in sfarsit incepe cursul. Vine o tanti care fara sa stea prea mult pe ganduri ne da afara pe o parte dintre noi motivand ca ea are curs cu seria I si unii eram si de la seria II. Ne mai explica ea ca noi urmeaza sa avem cursul  imediat dupa cursul ei respectiv la ora 16, ca vom face cu un prof seriile II si III si ca daca nu avem 80% prezenta nu intram in examen. Asta inseamna inca doua ore de asteptare.

La noi in facultate treaba e in felul urmator:  suntem 3 serii si in general se tin doua cursuri, seria II, in care ma aflu si eu urmand sa mearga in functie de orar la unul dintre cursurile seriei I sau III, ceea ce am si facut in aceasta situatie.

Mai pierdem vremea doua ore in facultate si ne ducem la curs. Era deja ora 16. Dupa jumatate de ora  vine o laboranta si ne anunta ca proful e pe drum si sa-l asteptam. Pe la ora 17 apare si individul respectiv care dupa ce vorbeste 15 minute spunandu-ne cam ce vom face la obiectul lui si cam ce colocvii si examene dam, a incheiat spunandu-ne ca e obligatoriu sa fim prezenti la minim 80% dintre cursuri, apoi a plecat fara sa faca vreo prezenta.

Am stat prin urmare 5 ore degeaba asteptand un curs in care nu s-a spus mai nimic si nu s-a facut nicio prezenta. Cata bataie de joc poate exista uneori in facultatea noastra…


One response to “Facultate, te iubesc !

  • alina

    haha. abia acum am reusit sa-l citesc:))
    nu numai la facultate e asa, dar tocmai pt ca la facultate ar trebui sa fiti considerati oameni in toata firea ar fi trebuit sa fie altfel. :-j

Leave a Reply

