Creasta Muntilor Tătaru de la Măneciu la Cheia

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/creasta-muntilor-tataru-de-la-maneciu-la-cheia/

5 responses to “Creasta Muntilor Tătaru de la Măneciu la Cheia

  • Ioan Stoenică

    Am citit chiar cu placere acest jurnal, si nu doar pentru ca prezinta un traseu care si mie mi-a fost foarte drag si pe care l-am facut de doua ori 😀 Mi-a placut pentru ca e scris intr-un mod usor de urmarit, usor amuzant uneori, ba si cu lucruri la care nu strica sa iei aminte. (mi-au placut remarcile referitoare la 1 mai)

    Despre muntii Tataru trebuie sa spun si eu ca ofera intr-adevar privelisti superbe, poate chiar mai frumoase decat cele din Ciucas: pentru ca din Ciucas nu vezi la fel de frumos Ciucasul 😀 Sunt munti buni si pentru ture de o zi sau cu bicicleta, dar ideali de facut in doua zile, in varianta facuta de tine.

    Eu zic sa pui jurnalul si pe carpati 🙂

  • aripidezapada

    🙂 mi-a placut si mie, in special pentru ca descopar un Stefan invaluit in sentimente 😀 in continuare practic si critic (ceea ce de asemenea imi place), dar adaugand ganduri ascunse, calde 🙂
    Poate tocmai pentru ca ati fost doar voi doi, ai simtit altfel excursia asta.. Un pic alt fel de analiza (introspectiva, atunci), parca..

    >:D<

  • Mister Dj Alpinox:D

    Bravoooooooooooooooooooo Flacaule, calci cu succes pe urmele gurului Ioan :))))

  • mocanu iulian

    felicitari pt jurnal si peisajele ce le atzi surprins,mai ales stinele.am facut si eu acest traseu de vreo trei ori,pe 6 august cind la cimitirul eroilor are loc un festival in cinstea lor. am facut traseul cu jeep ul,ascensiune din slon,dar si dinspre cheia.maretia muntelui este la fel de mare,mai ales cind ajungi cu prpria masina pe acele culmi.anul acesta pe 6 august voi fi prezent din nou,voi face multe poze,mai ales cu stinele.le voi posta undeva.pt discutii ma gasiti pe facebook.felicitari inca odata.

  • Livia

    Ah ce frumos…Gata, las Bucurestiul si ma mut in Chiciureni (satul de la baza barajului), unde am casuta si livada de la bunici!!!! Mersi frumos pentru articol. L-am citit cu foarte mare placere.

Leave a Reply

