Poveste de mai in Muntii Macin

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/poveste-de-mai-in-muntii-macin/

One response to “Poveste de mai in Muntii Macin

  • Ioan Stoenică

    Iata si jurnalul, bine ca nu l-ai uitat! Ti-a iesit chiar amplu si detaliat, foarte bine! 🙂

    Eu am fost iar in Macin la doua saptamani dupa aceasta excursie, si de data asta am coborat in chei direct de pe varful Moroianu 2 – e varianta cea mai usoara, cea mai banala, cea mai clara. N-ai cum sa ratezi: cobori pe limba fara padure spre sud pana intri pe un fir de apa. Si gata. Dar nici mersul la nimereala prin padure nu strica, mie mi-a placut super mult!

    De data asta era apa mult mai putina, ca nu plouase, n-am putut nici sa bem din parau ca era cam noroios, si nici cascadele nu prea mai existau – abia picura apa prin ele. Dar erau mai multe flori prin iarba si iarba mai mare! Plus bujori! 😀

    Ah, inca ceva: varful ala deviat de la traseu pe care-l vedeam de pe Ghinaltu, de ziceam ca ar fi loc bun de cort, era varful Călcata. La el se ajungea pe marcajul triunghi galben pe care l-am intalnit si noi la un moment dat pe drumul de creasta, in drum spre Moroianu. Merita mers si pe acest varf, clar!

    A fost super excursia noastra, superba ploaia peste corturi, superbe padurile si stancile, poienile, dar si atmosfera din grup.

    Abia astept sa ia Maria bacul si Irina ce-o mai avea, sa mergem cu cortul vreo 6-7 zile pe undeva! :))

Leave a Reply

