Incursiune in Muntii Ceahlau si Hasmas

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/incursiune-in-muntii-ceahlau-si-hasmas/


6 responses to “Incursiune in Muntii Ceahlau si Hasmas

  • andrei badea

    Am rememorat cu plăcere acele frumoase zile petrecute în mijlocul naturii. Și pe mine m-a fascinat într-un mod deosebit Hășmașul, aș sta o săptămână acolo, la citit, la scris, la meditat… la orice, în liniștea Muntelui.

  • Ion Maria

    Felicitari Stefan pentru hobby-ul tau si multumesc ca ne impartasesti din impresiile calatoriilot tale! Nota 10, eronat 9,75 cat ti-a dat mami!

  • radu

    Citindu-ti blogul, m-au apucat nostalgii de tinerete. In 94 am urcat prima oara pe munte: Jepii Mici-Caraiman-Babelke pe o vreme cumplita. Apoi mai multe urcusuri la Cindrel in facultate. Plecat Spania, revenit in 2003, ultima data pe munte: muntii Cernei, trasee solo de langa Herculane, iar in Mehedinti crucea Alba si cascada Cociu-Roset, cea mai inalta din Romania; am vazut atunci si vipere si testoase – sasaie ca serpii, creepy!
    Ai un blog fain, iar de scris…deja vad in 3D citind rutele. Tine-o tot asa!
    PS Acum am 40 de ani si m-am apucat serios de slabit deoarece planuiesc sa atac iar inaltimile. Obiective anul asta: Cozia, Iezer, culmea Oslei, eventual vf Straja sau Piatra Iorgovanului. Sper sa ma tina buzunarul pentru echipament!
    Carari cu soare!
    PPS Intrebare: cum te descurci cu rosaturile, pe ici pe colo, prin partile…”masculine”, ca pe mine ma termina cateodata…

    • Stefan Sabin

      Salut. Multumesc pentru comentariu si incurajari.Din pacate viata mea e foarte haotica si abia ma impart intre mai multe activitati, asa ca timpul pentru a scrie pe blog este aproape inexistent. Mi-ar placea foarte mult sa pot fi la zi cu postarile, dar deocamdata am ramas in urma foarte mult.

      Cu rosaturi in partile masculine chiar nu m-am confruntat niciodata. Poate sunt eu mai cracanat sau mai putin inzestrat acolo jos :)) Redevenind serios, incearca sa porti boxeri in loc de chilot normal si la nevoie foloseste pudra de talc. Doar sa nu fie mentolata ca nu va fi o senzatie tocmai placuta 😀

      Carari cu soare si sper sa-ti indeplinesti obiectivele montane pe anul acesta 🙂

      • radu

        Sa dea Domnul, intre job, familie, blogul unde contribui ca autor si antrenament nici eu nu prea am timp.
        Tu esti prieten cu Ioan Stoenica? Emisiunea lui e super tare!

Leave a Reply

