Pe potecile nemarcate ale Craiului. Brâul de Mijloc şi alte delicatese

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/pe-potecile-nemarcate-ale-craiului-braul-de-mijloc-si-alte-delicatese/

3 responses to “Pe potecile nemarcate ale Craiului. Brâul de Mijloc şi alte delicatese

  • Ruxandra

    Salut, eu am fost in Craita prin ’99 sau 2000, cand era “cladirea” veche, acum vad ca s-a facut ceva nou si frumos acolo. Interesant! Anyway, anul trecut am incercat sa ajung din nou in Craita, prin singurul drum pe care il stiam, si pe care nu mai fusesem de 15 ani, si anume, Plaiul Foii, drum spre Spirlea, cotit stanga la un moment dat pe un drum nemarcat, mers pe firul apei pana sus la perete, apoi cotit dreapta si mers pe baza peretului. Din pacate nu am reusit sa ajung, cand am atins peretele deja se lasase niste ceatza, si nu am mai gasit intrarea dinspre grohotis catre poteca ce merge la baza peretului. Probabil imaginile mele de acum 15 ani s-au estompat, am incercat mai multe intrari, dar se infundau la un moment dat si nu reuseam sa avansam… asa ca ne-am intors.
    Vroiam sa ca intreb daca stiti ceva de acel drum, daca ati fost vreodata pe acolo si daca se mai poate practica. As incerca si anul acesta, poate am mai mult noroc si gasesc drumul, dar daca nu este batut de nimeni, atunci este normal sa se salbaticeasca (ne-am intalnit si cu ursul in persoana si cu urmele lasate de el in noroi). Tare mi-as dori sa mai ajung la Craita, dar pe un drum accesibil, ca nu ma mai duc plamanii ca pe vremuri,
    Multumesc.

  • Ruxandra

    Practic, din ce inteleg din articol, grupul vostru a coborat pe drumul pe care eu imi doream sa urc, acum am vazut referirea la limba de grohotis. Eh, eu exact acolo m-am impotmolit, la capatul grohotisului cand urma sa intru in padure, pe poteca la dreapta. Poate cand mai mergeti pe acolo, marcati cumva intrarea 🙂

  • Stefan Sabin

    Exact pe unde ai descris tu am coborat. Iarna asta refugiul Castelul Craitei a fost distrus in conditii mai mult decat suspecte. http://razvan-spiridonescu.blogspot.ro/2014_02_01_archive.html

Leave a Reply

