O Vale Albă cu peripeţii şi un atelier de nivologie şi schi de tură organizat de AMC

Blogul pe care îl cauți s-a mutat pe http://stefansabin.ro

Acest articol poate fi găsit aici: http://stefansabin.ro/o-vale-alba-cu-peripetii-si-un-atelier-de-nivologie-si-schi-de-tura-organizat-de-amc/


One response to “O Vale Albă cu peripeţii şi un atelier de nivologie şi schi de tură organizat de AMC

  • Andrei Stancu

    He heee, salve Sabine!
    Acum ti-am gasit jurnalul, rasfoiam netu dupa ceva prin Cheia. Mi-am adus aminte de toate pataniile, starea aia nasoala cu degeratura pe partea stanga, bajbaitul pe platou la iesirea din Valea Alba, oalele de ceai baute presarate cu povesti mai mult sau mai putin placute despre ce-ti rezerva Bucegii iarna si noaptea aia intr-o camera super calda ascultand crivatul de afara.
    A fost o tura faina dar si o invatatura prin care poate (cel putin eu) trebuia sa trec caci prea ignoram povestirile Olgai despre viata traita la Costila. Anul asta am avut ocazia sa strabat iar platoul pe viscol si vizibilitate zero (la atelierul de schi de tura) dar avand in dotare un Garmin. A fost cu totul alta treaba :))
    Multumesc pentru tura facuta impreuna si pentru sustinere atunci cand am avut nevoie 🙂

Leave a Reply

